Kamion me tenda

Kamion me tenda janë krijuar për ta bërë transportin më të lehtë për udhëtime të gjata si dhe më pak te rrezikshëm për mallrat që janë duke u transportuar.

Një pjesë e madhe e peshës së një kamion me tenda mbështetet nga një njësi traktori, ose një montim i boshtit të përparmë të ndashëm i njohur si bishti i një rimorkio tjetër. Pjesa tjetër e peshës së gjysmë-rimorkios është gjysmë e mbështetur (gjysmë e mbështetur) nga rrotat e veta, të cilat mbështesin vetëm pjesën e pasme të gjysmë-rimorkios. Një kamion me tenda normalisht është i pajisur me mjete uljeje. Këmbë të cilat mund të ulen për ta mbështetur atë kur të shkëputet. Shumë gjysmë rimorkio kanë rrota që janë të afta të zbriten totalisht dhe janë gjithashtu të zhvendosshme. Ato janë të ripozicionueshme për të shpërndarë më mirë ngarkesën në faktorët e peshës së rrotave që mbajnë.

Ato janë më të popullarizuara për transport. Lehtësia e mbështetjes përmendet si një nga përparësitë kryesore të gjysmës. Një traktor rrugor i shoqëruar me një gjysmë rimorkio shpesh quhet një kamion gjysmë rimorkio.

Traktorët rrugorë dhe gjysmë rimorkiot

Ato mbajnë një pjesë të madhe të transportit. Me 1,170,117 milion ton-kilometra të transportuar në këtë mënyrë në Bashkimin Evropian, përfshirë Mbretërinë e Bashkuar, traktorët rrugorë dhe gjysmë-rimorkiot janë 77.6% të totalit të ton-kilometrave të transportuar në 2015, sipas Eurostat.

Në transportin rrugor, gjysmë rimorkiot mbizotërojnë mbi rimorkiot e plota për shkak të fleksibilitetit të tyre. Rimorkiot mund të bashkohen dhe çaktivizohen shpejt, duke i lejuar ata të shmangen për ngarkim dhe të transportohen me kamionë midis depove. Nëse një njësi e energjisë dështon, një traktor tjetër mund ta zëvendësojë atë pa shqetësuar ngarkesën.

Krahasuar me një rimorkio të plotë, një gjysmë rimorkio e bashkuar në një njësi traktori është më e lehtë të kthehet, pasi ajo ka vetëm një pikë kthese (bashkimin), ndërsa një rimorkio e plotë ka dy pika kthyese (bashkimi dhe lidhja e shiritit të tërheqjes).. Këta traktorë mund të heqin bashkimin në mënyrë që këmbët e rimorkios të pastrojnë tokën.

Rimorkio e plotë

Një kamion i ngurtë dhe rimorkio e plotë artikulohen brenda gjatësisë së zonës së ngarkesës. Kështu që një gjysmë rimorkio mund të ketë një zonë më të gjatë të ngarkesës së vazhdueshme. Për shkak të kësaj, një gjysmë rimorkio mund të transportojë objekte më të gjata. (shkrime, tub, trarë, binarë hekurudhor). Kjo varet nga legjislacioni; në disa vende evropiane, një rimorkio e plotë mund të jetë e gjatë sa një gjysmë rimorkio. Sidoqoftë, meqenëse një kamion i ngurtë është më i gjatë se gjysmë-traktori, kjo rrit gjatësinë e përgjithshme të kombinimit. Duke e bërë atë më pak të manovrueshme.

Kamion për transport të rënd

Për transport të rëndë ose për manovrim të shtuar, disa kamione me tenda janë të pajisura me drejtimin e rrotave të pasme, të kontrolluara elektro-hidraulike. Rrotat në të gjitha ose disa prej akseve të pasme mund të kthehen nëpër kënde të ndryshme. Ato mundësojnë kthesën më të ngushtë, ose përmes të njëjtit kënd për të lëvizur pjesën e pasme të rimorkios anash.

Për më shumë kliko këtu.

Më shumë postime në Portik.al

Previous slide
Next slide